Σάββατο 16 Απριλίου 2011

Xανια 2011...


Και παλι πισω στην Αθηνα..Μετα απο τις 4 αυτες καταπληκτικες μερες στα χανια,με ολη την παρεα,ολα τα παιδια,τη διασκεδαση,το γελιο,την ανεμελια..Πως να προσγειωθω?Μπορω?

Η αληθεια ειναι πως η προσγειωση ηταν ανωμαλη.Γυρισα πισω την τριτη που περασε,κουβαλωντας μαζι με ολα τα αλλα,και μια ωραιοτατη ιωσουλα-γριπουλα πειτε την οπως θελετε.Αυτη η αναθεματησμενη με κρατα στο κρεββατι μεχρι τωρα!Σας γραφω με 38 πυρετο αυτη τη στιγμη!Το τι panadol και τι depon κατεβασα,δεν μπορειτε να φανταστειτε!Με κανενα αποτελεσμα!Η αρρωστεια μου περασε απο ολα μα ολα τα σταδια:πρωτα με πονουσε φριχτα ο λαιμος μου,τοσο που δεν μπορουσα να καταπιω.Μετα συναχωθηκα,το οποιο συναχι καλα κρατει ακομα.Ακολουθησαν πονοκεφαλοι και ζαλαδες(παρ'ολα αυτα εγω πηγα στο κλαμπ),ενα βραχνιασμα μετα τον τοσο ιδρωτα που χυθηκε στο κλαμπ(πως δεν επαθα πνευμονια?) και οταν γυρισα,τρομερος βηχας και χθες πυρετος.Λειπει κατι?Τουλαχιστον δεν πηγα στο νοσοκομειο,οπως πηγαν 5 παιδια με γαστρεντεριτιδα και φοβερους εμετους.Μετα απο αυτο ειμαι πολυ τυχερη που δεν ειχα το στομαχι μου!...


Παρ'ολα αυτα περασαμε υ-πε-ρο-χα.Δεν μπορω να περιγραψω ποσο τελεια ηταν.Μονο ο υπνος μου ελειπε.Το πολυ να κοιμομουν 4 ωρες καθε βραδυ.Εμμ,πως να αναρρωσεις,ματινα μου,αφου γυρνουσες απο δω κι απο κει,χορευες στα κλαμπ και στα ρεμπεταδικα και δεν κοιμοσουν καλα?Καλα να παθεις,θα μου πειτε.Χαλαλι...

Παρτε ματι μερικες στιγμες απο την εκδρομη...









Η θεα απο την παραλια του ξενοδοχειου..











το ξενοδοχειο..


το πρωτο βραδυ στο κλαμπ με μια απο τις κολλητες μου(εγω ειμαι η ψηλη με τα μποτινια)



Αυτη η κολλητη μου ηταν μια απο τα παιδια που πηγαν νοσοκομειο.Φανταστειτε τι τραβηξε..Τωρα ειναι περδικι!





η δυναμη της καφε οζας!!!Οζα λενε στη θεσσαλονικη το μανο.Τα δικα μου νυχια ειναι τα μικροτερα..



αραζοντας στο μπαλκονι..





στην δευτερη εξοδο..





ουουου μια ψωναρα!!!!





την τελαυταια μερα με βαλιτσες...














Αυτα απο την εκδρομη!Κοιταω τις φωτογραφιες και αναπολω τις ομορφες στιγμες που περασα...


Εδω θα τελειωσω.Δεν ξερω ποτε θα ξαναγραψω,μαλλον μεσα στις εξετασεις.
Αυριο γινεται το πασχαλινο μπαζαρ της Χ.Ε.Ν. νεου φαληρου και εχω παει πολλα πραγματακια.Θα σας τα δειξω μολις γινω καλυτερα γιατι ετσι οπως ειμαι τωρα...Ουτε ξερω αν θα μπορεσω να παω αυριο..
Τελοσπαντων!


Σας φιλω γλυκα και περιμενω τις εντυπωσεις σας!

Φιλακια πολλααα!!!!

8 σχόλια:

el.mar είπε...

Α περάσατε τέλεια!!!!
Περαστικά σου βρε...κ όχι ψωνάρα...κουκλάρα!!!!!!!
Φιλιά...απο μακριά..ε να μη κολλήσουμε..χαχα!!!!!!
Καλό βράδυ!!!!!!

Maria G. είπε...

Σε είδα! Ναι, σε είδα! Βασικά όπως σε περίμενα πάνω-κάτω είσαι!!! Υπέροχο το φόρεμα στη δεύτερη φωτογραφία... <3 Περαστικά σου! Αυτό έπρεπε να πω πρώτα απ'όλα αλλά με παρέσυρε ο ενθουσιασμός... Σκέψου θετικά. Εγώ γύρισα από Βαρκελώνη Κυριακή ξημερώματα λιώμα γιατί 7 μέρες κοιμόμουν ελάχιστα (και είμαι από τους ανθρώπους που αγαπάνε πολύ τον ύπνο!) και τη Δευτέρα έπρεπε να ξεκινήσω διάβασμα για τις πανελλαδικές! Περιττό να σου πω ότι από την Πέμπτη άρχισα να επανέρχομαι στη φυσιολογική μου κατάσταση! Εσύ έχεις λίγο περισσότερο περιθώριο να προσαρμοστείς!
Φιλάκια πολλά!
Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα!

Magda^_^ είπε...

Αχ Ματίνα χίλια συγγνώμη που δεν επικοινώνησα πιο πριν! Συγγνώμηηηη!! Αλλά το είχα ξεχάσει εντελώς ότι ερχόσουν Κρήτη! Έτσι κι αλλιώς δεν θα μπορούσαμε να συναντηθούμε αλλά θα μπορούσα να σου δώσω τίποτα πληροφορίες! Γαμώτο...
Αλλά τελος πάντων,απ'ότι φαίνεται πέρασες τέεεεελεια:)))Μπράβα πάντα τέτοια!! Να σου πω επίσης ότι είσαι μια κουκλά<33
Περαστικάαααααααααααααααααααααααααααα!!!

Emmanuelle είπε...

fainetai oti perasate teleia!!! ti kalaaa :)

Faiou είπε...

Τι καλά να μουν 18 και να πηγαινα παλι πενταημερη!!!!Περαστικά σου και καλή επιτυχία στις εξετάσεις!Δεν μου είπες αν έλαβες το δώρο σου!

Alkyoni είπε...

Περαστικά βρε! Ακόμα να συνέλθεις? :(

Ανώνυμος είπε...

Helpful info. Lucky me I found your website by chance, and
I am surprised why this accident didn't took place in advance! I bookmarked it.

http://uran-sakha.ru/content/checking-out-speedy-steps-relating-how-buy-cheap-twitter-followers
http://www.spraytechsa.co.za/jz_32
http://www.ithacaunderground.com/forum/music/useful-how-buy-cheap-twitter-followers-advice-or-news
http://mccowenmills.com/content/easy-how-to-buy-cheap-twitter-followers-products-exactly-what-is-called-for.htm
http://mattandja.net/node/91810
http://www.napfenyt.hu/node/352080
http://www.reid-electric.com/?q=node/67286
http://www.3gphoneservice.at/artikel/what-exactly-it-quickly-machines-regard-how-buy-cheap-twitter-followers
http://keunstmarkt.keunstwurk.nl/node/60033
http://www.torog.net/t/?q=node/345580

My page; bartholomew

Blogger είπε...

As stated by Stanford Medical, It is really the SINGLE reason women in this country live 10 years more and weigh on average 19 kilos lighter than us.

(And by the way, it really has NOTHING to do with genetics or some secret diet and EVERYTHING to "how" they are eating.)

BTW, What I said is "HOW", and not "WHAT"...

Tap this link to reveal if this brief quiz can help you find out your true weight loss possibilities