Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Δωρα giveaway!!!!

Καλημεραααα!!!Τι κανετε,πως ειστε?Πως ειναι ο καιρος στην πολη σας?Εμας εδω απο το πρωι ολο βρονταει και βρεχει..Σκετη καταθλιψη..

Τελοσπαντων,οριστε αυτο που περιμενατε!Ναι,ναι,αποφασισα επιτελους ποια θα ειναι τα δωρα που θα κληρωθουν!!!

1.Ενα βραχιολι απο ατσαλοσυρμα και χρωματιστες ημιπολυτιμες πετρες..



2.Ενα ζευγαρι σκουλαρικια απο fimo <>..





3.Ενα ζευγαρι σκουλαρικια ουρανιο τοξο..



4.Και δυο κουμπακια!



Αυτο που εχετε να κανετε για να παρετε μερος ειναι,πρωτα απ'ολα να γινετε μελη στο μπλογκ(ακομα και αν γραφετε σχολια χωρις να ειστε),να κανετε σχολιο σε αυτην εδω την αναρτηση λεγοντας ποια απο τις αναρτησεις σας αρεσε πιο πολυ και τι αλλο θα θελατε να δειτε στο μπλογκ.
Θα χαρω πολυ να μου πειτε την αποψη σας!!!


Περιμενω συμμετοχες και σχολια!!!!!!
..φιλακια!


14 σχόλια:

Magda^_^ είπε...

Sweetheart! Είναι όοολα τα δωρα καταπληκτικά! Αλλά βεβαίως τα κουμπιά κλέβουν την παράσταση! Μακάρι να κερδίσω!!
ΛΟιπόν μέλος είμαι(αλοίμονο) οπότε θα σου πω ποια ανάρτηση μου αρεσε πιο πολυ. Λοιπόν,φυσικά και ότι κάνεις είναι πανέμορφο αλλά η μετα-καλοκαιρινή ανάρτηση με τις πάααρα πολλές φιμοδημιουργίες μου άρεσε ιδιαίτερα! :) Τώρα για το τι 8α ήθελα να δω παραπάνω στο μπλογκ... Χμμμμ δύσκολο! Από κατασκευές τίποτα δεν του λείπει αλλά θα ήθελα να σε προκαλεσω να μας μαγειρέψεις!! Ναι ναι,θα μου άρεσε πάρα πολύ να δω και μια δημιουργία σου μαγειρική,έστω ένα τοστ βρε παιδί μου! Χχαχα:)
Άντε πολλά φιλιάαα!!

Maria G. είπε...

Γεια σου και πάλι! Αν και έχω πάρει μέρος σε κάποια giveaway, δεν έχω κερδίσει ποτέ! Ελπίζω να είμαι πιο τυχερή αυτή τη φορά! Λοιπόν, η πιο ωραία ανάρτηση, κατά τη γνώμη μου, είναι αυτή που έκανες στις 21 Ιουνίου με τίτλο: Polymer clay creations with Ilia!!!!!!
Οι δημιουργίες σου ήταν υπέροχες! Χμμμ, σαν βιβλιοφάγος (που ήμουν παλιά :( ) θα ήθελα να δω περισσότερες προτάσεις για βιβλία με την ελπίδα να τα διαβάσω του χρόνου που θα είμαι φοιτήτρια (ελπίζω!). Τα φιλιά μου!

apinkdreamer είπε...

υπεροχα τα δωρακια σου και ολες σου οι δημιουργιες!!!!

drosostalitsa είπε...

Χρόνια πολλά για τη γιορτούλα σου! Αν και λίγο καθυστερημένα...
Πανέμορφα τα δωράκια σου
να έχεις μια όμορφη μέρα

Unknown είπε...

Χρόνια Πολλά και από μένα!
έχετε το ίδιο name με την ξαδερφούλα μου αλλά εκείνη το έχει κόψει λίγο...
Anyway το blog σου είναι πολύ ωραίο
καλή τύχη με τα μαθήματα
& με τις κατασκευές σου^^
cu

Eva είπε...

Πολύ ωραίες και πρωτότυπες οι δημιουργίες σου! με φαντασία και γούστο!

mirsini's creations είπε...

Γεια χαρα! Ειμαι η Μυρσινη.Ευχαριστω που εγινες αναγνωστρια του μπλογκ μου και καλωςηρθες.Κι εγω με τη σειρα μου εγινα στο δικο σου, γιατι εισαι ενα πολυ δημιουργικο και χαρουμενο πλασμα,αλλα πιο πολυ μου αρεσει που ασχολεισαι με τον χορο.Κι εγω απο την τριτη δημ/κου μεχρι το λυκειο παντα ημουνα στην ομαδα χορου,αλλα καναμε μονο ελληνικους.Μακαρι να ειχα ασχοληθει με τον χορο γενικα.Ας μην φλυαρω αλλο. Δεν ξερω πια αναρτηση προτιμω, καθοτι ειμαι καινουρια εδω,αλλα γενικα το μπλογκ σου ειναι ωραιο οπως και οι δημιουργιες σου.τα λεμε...!

vassiliki είπε...

Πραγματικά δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάτι! Όλα μου αρέσουν πολύ! Συέχισε την καλή δουλειά!

Emmanouela είπε...

Πόσο χαίρομαι να βλέπω ταλαντούχα κορίτσια! Εύχομαι ποτέ να μην χάσεις το κέφι σου για δημιουργία και σ'ευχαριστούμε που μας δίνεις την ευκαιρία να κερδίσουμε κάτι δικό σου! Μετράει ακόμα η συμμετοχή?
Το μπλογκ σου είναι γενικά πανέμορφο! Πολύ ζωηρό και χαρούμενο!
Καλή εβδομάδα να έχεις!

verotronik είπε...

bravo! ftiaxneis polu wraia pragmatakia! :D


Veronica
blameboogie.blogspot.com

abiiii :) είπε...

thank you for your comment! :) i just love your little creative objects especially the button!
x

Maria G. είπε...

Hey again! Είπα να σχολιάσω εδώ για να μην γεμίζω με δικά μου σχόλια την πρώτη ανάρτηση! Αχ ανυπομονώ να έρθει το γράμμα σου αν και το βλέπω να αργεί καμία εβδομάδα και παραπάνω...! Όλα αυτά που γράφω στο ποστ μου θα τα πούμε και στα γράμματα με περισσότερες λεπτομέρειες και στα ελληνικά, πράγμα πολύ σημαντικό γιατί θα μπορώ να εκφραστώ ελεύθερα! Τα λέμε σύντομα! Φιλιά!

Λία είπε...

Πολύ ωραία όλα όσα κάνεις!!!

φιμο πολυμερικός πηλός είπε...

Εμένα τα κουμπιά με έχουν τρελάνει πάντως !