Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Καλοκαιρινες δημιουργιες μια βροχερη μερα...

Ε δεν το πιστευω!!! Ειμαι μεσα στο μπλογκ μου!!!!!!!!!!!! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!Το ξερω,ειμαι απαραδεκτη...το εχω παραμελησει τελειως!Αλλα θα προσπαθησω να επανορθωσω...

Ποπο τελικα δεν εχω τοσο ελευθερο χρονο οσο ειχα υπολογισει!Πολυ λιγοτερο θα ελεγα...Ουφ!Αμαν αυτο το διαβασμα!Ολο προβληματα προκαλει!...

Τελοσπαντων,ειχα υποσχεθει να σας δειξω τα πραγματακια που εφτιαχνα ολο το καλοκαιρι.Ε λοιπον να τα!Λιιιιιγο καθυστερημενα βεβαια και σε αντιθεση με τον καιρο εκει εξω!Ελπιζω ομως να σας αρεσουν!!!!!!

βραχιολακια απο ατσαλοσυρμα με ημιπολυτιμες λιθους...



δαχτυλιδια απο fimo...









κρεμαστα μανιταρια...



γουρουνακια σκουλαρικια...





ντονατς με καρδουλες...



βαφλες(!!!)...



διαφορα σχεδια...











σκουλαρικια με ατσαλοσυρμα και ημιπολυτιμες λιθους...





κρεμαστα για το λαιμο...











Και μια ωραια κατασκευη: καπακια μπυρας ανοιγμενα με πενσα,βαμμενα και <<πειραγμενα>> με χαρτοπετσετα με σοκολατακια!!!Τα αλλα δυο βαμμενα απλως.
Την ιδεα την πηρα απο τη Μαγδα.





Αυτα ηταν!Δεν ηταν λιγα ε?Χιχι,ειχα μαλλον οιστρο!!!

Α!Μην ξεχασω!Σας προτεινω ενεπιφυλακτα το βιβλιο που διαβασα προσφατα.Ειναι <<Η κομψοτητα του σκαντζοχοιρου>> απο τη Μιριελ Μπαρμπερι.Ειναι φα-ντα-στι-κο!!!!Σας εχω φωτο το εξωφυλλο και το οπισθοφυλλο(για την περιληψη).Να το διαβασεστε!!!!!!





Αυτα απο μενα!
Τωρα,ποτε θα σας ξαναδω,εξαρταται...!

φιλιαααα!!!!!

9 σχόλια:

Magda^_^ είπε...

Αχ,ασε φιλενάδα,αυτό το διάβασμα μου έχει σπάσει τα νεύρα!Καμία σχέση με πέρσυ!
Τέεεελος πάντων,για τα φιμοπραγματακια σου,δεν έχω λόγια είναι απλά θεικά!!!Ειδικα εκείνο το δαχτυλίδι-παλέτα το έβαλα στο μάτι!Χαχαχα:))
Μπράβο μπράβο μπράβο!
Καλή αντοχή με το σχολείο!Αλλά κοίταξε να το απολαύσεις,μόνο 2 χρόνια μένουν ακόμα και μετά θα σου λείπει!!
Φιλιάαααααα
Μουατς!

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Πολύ όμορφα όλα!! Μπράβο!

Maria G. είπε...

Τι καταπληκτικά πραγματάκια που δημιούργησες εσύ βρε! Εγώ μία φορά προσπάθησα, με ιδέες από την Μάγδα και βγήκαν απίστευτα χοντροκομμένα! Θα μου πεις, είναι και η εμπειρία! Περιμένω επόμενο post σου!

Σιροπιαστό Μπρόκολο είπε...

καταπληκτικα όλα όσα έχεις κάνει μερικά σου έρχεται να τα φας!!!! αν και με λίγο καθηστέρηση σου εύχομαι καλη σχολική χρονια!!!

Vangel Greko είπε...

Καταλάβαμε πως έχεις λευκό λάπτοπ και φτιάχνεις ωραία πράγματακια!! :-Ρ :-Ρ

Εύγε!!

Ανώνυμος είπε...

ειναι ολα τελεια!!!!!! μπραβο σου!!!!! τρελαθηκα με το δαχτυλιδι παλετα!!!!!!!!! πολυ ωραιο!!

Ιωάννα είπε...

Ματινάκι, φανταστική η δουλειά σου!!! Μπράβο! Είναι όλα λαχταριστά! Συνέχισε έτσι!!!

sofia_sis είπε...

Συγχαρητήρια για το μπλογκ, είναι πολύ ωραίο!! Θα ήθελα.. αν γίνεται βέβαια να μου πεις πως μπορώ να φτιάξω κρεμαστά μανιτάρια για τον λαίμο ή αν μπορώ να τα αγοράσω από κάπου ^^ :) ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

Unknown είπε...

Γειαα.. Πρωτα απ ολα παρα πολλυ μπραβο για την υπεροχη δουλειά που κάνεις...ειναι πραγματικα ολα υπεροχα...!!θα ηθελα να μου πεις πως να φτιάχνω αυτα τα υπέροχα κολιέ μανιτάρια(να μου πεις τα υλικά)ή αν μπορείς να μου πουλήσεις(αρκετά)με καποιο τροπο..(αν γινετε) γιατι τα λετρευω και τα ψαχνω παντούυ....η αλλιώς: ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΒΡΩ??? Περιμένω μηνυμα σου.....ελπιζω μεσω αυτου του λογαριασμου που εχω φταξει να μπορεις να επικοινωνησεις μαζι μου ετσι δεν ειναι?Ειμαι καινουργια εδω...και δεν ξερω....πολλα,...Ευχαριστώω...