Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Θεατρου νεα...

Αυτο θα ειναι ενα γρηγορο postακι γιατι δεν εχω πολλα να σας πω αλλα ειμαι τοοοοοοσο χαρουμενηηηηηηηηηηη!!!!!!!!!!Γιατι;...

Γιατι θα ξανακανουμε παρασταση του θεατρικου μας(Παραμυθι χωρις ονομα)το καλοκαιρακι στις 30 ιουνιου στο Κηποθεατρο Νικαιας!!!Μα δεν ειναι να πετας απο τη χαρα σου;;;; :))))))))Θα εχω παλι την ευκαιρια να παιξω τον Πρωτομαστορα(μα πως τους ηρθε να παιξω τον αντρα;;;;) και θα ειμαι παλι με την αγαπημενη μου ομαδουλα!!!Α και το προηγουμενο βραδυ,δηλαδη στις 29,θα εχω παρασταση χορου,οποτε θα ειμαι τελειως ξεπατωμενη...Αλλα δεν πειραζει βρε!!!Για χαρη της τεχνης...

Και,α, μας δωσανε και το DVD οοολων των παραστασεων που καναμε τον Μαϊο(3 στο συνολο και μια μονο η χορωδια).Το ειδα και ειναι πολυ τελειο!Χαχαχα!

Λοιπον αυτα προς το παρον...Για νεοτερα,εδω θα ειμαστε!!!ΦΙΛΑΑΑΚΙΑ!!!!!



Η ομαδα μας...Η φωτογραφια δεν ειναι καθοολου καλη αλλα δεν ειχα αλλη...Α και δικη μου η επεξεργασια!

2 σχόλια:

Magda^_^ είπε...

Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι!! Και εμείς θα κάνουμε μια παραστασούλα τέλος Ιουνη!Λες να πέσουν μαζί??:))
Φανταστική ομάδα έχεις!
Να σε ρωτήσω και κάτι?στην Οικονομία που έγραψες είχε χρηματιστίριο καθόλου?Γιατί δεν το έχω πολυκαταλάβει και το φοβάμαι!!
Ευχαριστώ και φιλάκια γλυκά!
Ματς!

mato είπε...

μαγδουλα μου σ'ευχαριστω πολυυυ!!!οντως η ομαδα μου ειναι φανταστικη...καλη επιτυχια και στη δικια σου!!!
οχι,στην οικονομια δεν μας ειχε καθολου χρηματιστηριο(ευτυχως!!!).μας εβαλε ανεργια και φτωχεια για τις ερωτησεις αναπτηξης.επικαιρα και πανευκολα!καλα θα τα πας!!!!
τα λεμε!!!
Μουτς!