Κυριακή 23 Μαΐου 2010

Και αλλες δημιουργιες,και αλλες κατασκευες...

Γειαα σας!!!!Τι κανετε????Εγω επιτελους εγραψα ιστορια!!!Μπορω να πω οτι εγραψαπολυ καλα εκτος απο μερικα μικρα λαθακια...Αντι να γραψω π.χ. η μαχη της Ιψου,εγραψα η μαχη της Ισσου!Ουπς!!!Τελοσπαντων ομως,τις ερωτησεις αναπτυξης τις ξεσκισαα!Αμα δεν εχω πιασει ολες τις μοναδες απο κει...ε τοτε θα ειναι πολυ χαζη η κ.Λενα!!!

Σημερα θα σας δειξω κι αλλες(!!!!) δημιουργιες !Ελπιζω να μην βαρεθηκατε γιατι θα εχει κι αλλα,κι αλλα,κι αλλα....


Α!!!Αυτο ειναι ενας καθρεφτης με ξυλινη κορνιζα,την οποια <<επεξεργαστηκα>>!Το μπλε κομματι ειναι χαρτοπετσετα και το κιτρινο τεμπερα.Πως σας φαινεται??



Την τεχνικη της χαρτοπετσετας θα την αναλυσω σε αλλη αναρτηση,αφου μου το ζητησατε!Προσεχως...


Μια συνθεση που καναμε στην κατασκηνωση και η καθεμια κρεμασε το δικο της πανω απο το κρεββατι της.Στην φωτο ειμαι εγω κολλημενη πανω στο τζαμι!!!!Χαχαχαχαχα!!!!!




Μια τσαντουλα που της προσθεσα μικρες λαμπερες λεπτομερειες...








Πρασινο μενταγιον απο fimo....




Ενα παρομοιο που το εφτιαξα για να ταιριαζει με μια γκρι μπλουζα...






Aυτα για σημερα!Ελπιζω να σας αρεσαν.Περιμενω σχολια!!!...

Δεν υπάρχουν σχόλια: